فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارومیه گفت: انسجام و همدلی و یکپارچگی ملت عزیز ایران، جنگ شناختی دشمن را ناکام کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 22 September 2023

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ قهرمان عیوضلو پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: امروز دشمن جنگ شناختی را شروع کرده و همچنان ادامه می دهد بنابراین برای سربلند بیرون آمدن از مبارزه با این جنگ دشمن، باید دست در دست هم دهیم و ید واحده باشیم.

وی اظهارکرد: ما باید تلاش کنیم تا با تجهیزات نوین روز به روز خود را قوی تر کرده و همچنین با تولید محتوا، گردان‌های سایبری، تقویت مساجد، آشنا ساختن و تقویت آگاهی فرزندان و دانش آموزان در مدارس، جنگ شناختی دشمن را بیس از پیش خنثی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارومیه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جهاد تبیین و امید آفرینی اشاره فرمودند که عمل به این مهم را باید اولویت خود قرار دهیم.

سرهنگ عیوضلو به اردوهای پیشرفت اشاره کرد و ادامه داد: با بردن جوانان به این اردوها، آنها را با فعالیت های صورت گرفته آشنا کرده و نشان دهیم که چگونه آنچه دشمن تعریف می کند و می گوید که از دست ما کاری بر نمی آید، واقعیت ندارد.

وی گفت: دشمن در جنگ شناختی به تمامی عرصه ها اعم از سیاسی، اقتصادی فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا کرده است بنابراین باید در این برهه نیز نظیر دوران دفاع مقدس و با حضور جوانان، دشمن را به سمت زبونی و شکست سوق دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارومیه افزود: آمریکا روزی از خاورمیانه جدید نام برد اما امروز محور مقاومت از خاورمیانه جدیدی سخن می گوید که در آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نباشد.

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار