استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با بیان اینکه از مجموع ۳۲ هزار سهمیه ایلام، عملیات ۱۶ هزار واحد در دست انجام است، گفت: یشرفت طرح‌های نهضت مسکن نیازمند همکاری دو سویه بانک‌ها و اداره کل راه وشهرسازی است.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 13 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان با اعلام این‌که سهم ایلام از واحدهای نهضت ملی مسکن، ۳۲ هزار واحد است، گفت: از مجموع ۳۲ هزار واحد سهمیه ایلام از نهضت ملی مسکن، عملیات ۱۶ هزار واحد آغاز شده است. از این میزان، «مسکن شهری» که توسط اداره کل راه شهریاری در حال اقدام است با ۶هزار و ۸۴۱ واحد بیشترین سهم را دارد.

وی در ادامه افزود: از مجموع ۳۲ هزار واحد ملی مسکن که تعهد استان ایلام طی ۴ سال است ۸ هزار واحد مسکن روستایی است که تاکنون عملیات ۵ هزار و ۷۴۴ واحد آن آغاز شده است.

رییس شورای تامین مسکن استان ایلام با تاکید بر پرداخت سهم بانک‌ها از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، گفت: هیچ توجیهی از بانک‌ها در قبال عدم پرداخت سهمیه تعیین شده از تسهیلات مسکن ملی پذیرفتنی نیست، بانک‌ها باید به تکالیف قانونی خود در بحث نهضت ملی مسکن عمل کنند.

استاندار ایلام بیان داشت: همه بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، با قید سهم هر بانک از تسهیلات، توسط اداره کل راه و شهرسازی از طریق صدا و سیما اعلام شود.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: به دلیل اهمیت بالای موضوع مسکن، در نشست‌های بعدی شورای تامین مسکن تنها مدیران کل استانی باید حضور داشته باشند مگر این‌که مدیران متولی حوزه‌ی مسکن خارج از استان باشند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: برای رفع مشکلات مسکن و تسریع در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از امروز به مدت چهار روز به‌طور مستمر و متواتر جلسات مسکن برگزار و به مدت یک هفته فقط به موضوع مسکن می‌پردازیم./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار