معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پیکر تعدادی از شهیدان دوران دفاع مقدس که در اقلیم کردستان عراق تفحص شده، طی روزهای آتی وارد شهرستان سردشت می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 11 September 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی در جلسه هماهنگی استقبال و تشییع شهدای تازه تفحض شده، با قدردانی از تیم تفحص شهدای دوران دفاع مقدس افزود: استقبال از شهیدان تازه تفحص شده در مرز کیله شهرستان سردشت افتخاری برای آذربایجان‌غربی است و همراه مردم شهید پرور استان در روز ورود شهدا به خاک میهن اسلامی به استقبال پیکر مبارک این شهیدان خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه تعداد شهدا و روز استقبال به زودی اعلام می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر مراحل تشخیصی دی‌ان‌ای این پیکرها در حال بررسی است تا ضمن تایید شناسایی کامل به آغوش گرم خانواده‌شان سپرده شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه شهرستان سردشت در دوران دفاع مقدس یکی از مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می‌رفت، ادامه داد: این شهرستان یکی از مناطقی بود که مورد هجمه و حمله عراق قرار گرفته بود که شهدای آن دوران امروز پس از چندین مرحله تفحص در خاک اقلیم کردستان عراق کشف می‌شوند تا پیکرشان به خاک وطن برگردد.

ابراهیمی با اشاره به محل برگزاری این مراسم اذعان کرد: به زودی زمان و محل برگزاری دقیق مراسم برای عموم مردم اطلاع رسانی می‌شود تا به استقبال شهدا برویم.

برچسب ها: شهدا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار