رئیس هیئت والیبال گلستان گفت: جشنواره مسابقات نونهالان دختر گلستانی برای نخستین بار با حضور ۵۴ تیم روز گذشته آغاز شده و تا امروز به میزبانی گنبدکاووس ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 11 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، عیسی سنگدوینی اظهارکرد: مسابقات والیبال نونهالان دختر استان گلستان بصورت جشنواره و با هدف کشف استعدادیابی برای نخستین بار با حضور ۵۴ تیم همزمان در دو منطقه به میزبانی گرگان و گنبدکاووس از روز گذشته آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

وی تصریح‌کرد: دختران مستعد در این مسابقات شناسایی و تحت نظر مربیان با تجربه دو روز در هفته تمرین خواهند داشت و افراد با استعدادتر به عضویت تیم ملی راه پیدا می‌کنند.

رئیس هیئت والیبال گلستان با اشاره به افتخارات تیم والیبال جوانان و نوجوانان خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر سه نفر از رده بزرگسالان آقا، عضو تیم ملی والیبال هستند و تیم نوجوانان و جوانان والیبال مردان، قهرمانی ایران را کسب کردند و تیم والیبال زیر ۱۶ سال در بین ۳۲ تیم در کشور، مقام سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: هیئت والیبال استان گلستان در تمام حوزه‌ها در چهار سال اخیر قهرمان اول کشور شده و بهترین هیئت به لحاظ برگزاری مسابقات والیبال در رده‌های سنی مختلف و کلاس‌های آموزشی معرفی شده‌است.

سنگدوینی گفت: یکی از چالش‌های ما در والیبال بانوان، عدم مربی خانم با دانش‌افزایی و تجربه بالا است و به همین منظور، کلاس‌های مربیگری با هدف ارتقای دانش مربیان خانم در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات والیبال نونهالان پسر نیز با هدف کشف استعداد‌ها در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال گلستان یادآور شد: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور زیر ۱۷ و ۱۹ و ۲۱ و ۲۳ سال از ۱۲ تا ۲۹ شهریورماه امسال به میزبانی زمین‌های ساحلی فدراسیون والیبال در حال برگزاری است.

وی افزود: رقابت تیم‌های والیبال زیر ۲۱ سال از امروز آغاز شده و در پایان مرحله گروهی تیم‌های صدرنشین هر گروه مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند و تیم‌های دوم و سوم جدول نیز در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سنگدوینی گفت: مرحله یک هشتم نهایی امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه برگزار می‌شود و در این مرحله تیم والیبال ساحلی گلستان در مقابل تیم والیبال یزد به مصاف خواهدرفت.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار