تابناک هرمزگان_ معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از استقبال سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کشور چین از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین روز از برگزاری بیست و سومین رویداد بین المللی CIFIT چین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 08 September 2023

به گزازش تابناک هرمزگان از قشم،منصور عظیم زاده اردبیلی با بیان این مطلب، اظهار داشت: منطقه آزاد قشم با بیش از 90 بسته سرمایه‌گذاری در حوزه های لجستیک، نفت و انرژی، صنعت، شیلات و گردشگری را در این رویداد بین المللی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ارائه می کند.

وی ادامه داد: حضور منطقه آزاد قشم در این رویداد بین المللی امکان معرفی بهتر فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین ایران و چین را فراهم کرده و می تواند زمینه‌ساز حضور بیشتر فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان سایر کشورها در حوزه های مختلف اقتصادی و تجاری جزیره باشد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در نخستین روز از برگزاری بیست و سومین رویداد تجارت و سرمایه‌گذاری چین (CIFIT) استقبال خوبی از جانب فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشور چین از غرفه منطقه آزاد قشم صورت گرفت.

براساس این گزارش، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به همراه هفت منطقه آزاد اروند، کیش، قشم، چابهار، انزلی، ارس و ماکو با حضور در پاویون جمهوری اسلامی ایران و با راهبرد معرفی مناطق آزاد به‌عنوان پیشران حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، در رویداد بزرگ CIFIT شهر شیامن چین شرکت دارد.

گفتنی است؛ بیست و سومین رویداد تجارت و سرمایه‌گذاری چین (سیفیت 2023) به‌عنوان تنها رویداد تشویق سرمایه‌گذاری کشور چین برای تسهیل سرمایه‌گذاری‌های مشترک در دیگر کشورها در روزهای 8 الی 11 سپتامبر سال 2023 میلادی (برابر با 17 لغایت 20 شهریورماه 1402 هجری خورشیدی) در شهر شیامن کشور چین برگزار می شود.

انتهای پیام//

 

 

برچسب ها: قشم ، منطقه آزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار