تابناک هرمزگان_نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد ایران در ارمنستان، با حضور وزیر اقتصاد کشور میزبان و مقامات پارلمانی و دولتی ارمنستان و مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاهی ایروان اکسپو افتتاح شد.‌
کد خبر: ۱۱۲۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ 26 August 2023

آغاز به کار نمایشگاه ایروان اکسپو ارمنستان با حضور منطقه آزاد قشم و سایر مناطق آزاد کشور

به گزارش تابناک هرمزگان از قشم، آیین افتتاحییه این نمایشگاه با حضور حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد و هدف از نمایشگاه علاوه بر عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد، معرفی جاذبه‌های گردشگری می باشد.

منطقه آزاد قشم نیز با ارائه 91 بسته از فرصت های سرمایه گذاری جزیره حضور فعالی در این نمایشگاه دارد تا از این فرصت برای تبیین امکانات و زیرساخت های موجود و همچنین برجسته سازی مزیت های منطقه جهت معرفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی استفاده کند.

نمایشگاه عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در کشور ارمنستان از تاریخ ۳ تا ۵ شهریورماه در مرکز ایروان اکسپو با حضور ۷ منطقه آزاد کشور در شهر ایروان برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی جهت معرفی فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری قشم به سرمایه گذاران خارجی آن منطقه است.

بنابراین گزارش، قریب به ۶۰ شرکت در کنار سازمان‌های مناطق آزاد قشم، ارس، انزلی، اروند، چابهار، کیش، ماکو و مناطق ویژه اقتصادی سبزوار و کاوه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشند.

شرکت‌های ایرانی حاضر در این رویداد در حوزه صنایع ساختمانی، فلزی، قطعات خودرو، لوازم خانگی، شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، محصولات پالایشگاهی و شیمیایی، البسه، کیف و کفش، ارائه خدمات درمانی و پزشکی و گردشگری فعالیت دارند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار