به گفته مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، تاکنون ۷۲۶۷ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 26 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی ملکشاهی مجموع مطالبات گندم‌کاران استان را در سال زراعی جاری حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۷۲۶۷ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده که از این رقم ۵۲۰۰ میلیارد تومان آن هفته گذشته به حساب کشاورزان گندم‌کار استان واریز شد.

 ملکشاهی افزود: پرداخت ۴۷۹۲ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندم‌کاران استان باقی مانده که پیگیر تسریع در پرداخت آن هستیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت مطالبات گندمکاران از طریق دولت انجام می‌شود و استان در این زمینه دخالتی ندارد، گفت: پیگیر پرداخت سریع‌تر مابقی مطالبات گندم‌کاران استان هستیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های خوبی که از سوی مسئولان استان صورت گرفته، احتمالا به زودی شاهد پرداخت مابقی مطالبات گندم‌کاران استان خواهیم بود.

ملکشاهی در ادامه با بیان اینکه در سال زراعی جاری بالغ بر ۸۰۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از سوی کشاورزان استان تحویل مراکز خرید تضمینی گندم شده، گفت: این حجم از خرید تاکنون در استان سابقه نداشته است.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن فرآیند خرید گندم از گندم‌کاران استان، گفت: تا هر زمانی که تحویل گندم از سوی کشاورزان ادامه داشته باشد، مراکز خرید آماده دریافت گندم خواهند ماند.

ملکشاهی ادامه داد: احتمالا کار خرید گندم در استان در مراکز خرید تضمینی تا دهه سوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هم‌اکنون استان کرمانشاه از حیث خرید تضمینی گندم رتبه چهارم کشور را در اختیار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار