مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان خبر داد؛
کد خبر: ۱۱۲۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 24 August 2023

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از بهره برداری ۴۴ طرح گردشگری در گیلان خبر داد و گفت: حجم سرمایه گذاری برای اجرای این طرح ها ۳,۵۰۰ میلیارد ریال است.

ولی جهانی در گفتگو با تابناک گیلان، اظهار کرد: گیلان دارای قابلیت‌های گردشگری بالایی است که با فراهم آوری زیرساخت‌ها می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی از بهره برداری ۴۴ طرح گردشگری به میمنت هفته دولت در گیلان خبر داد و افزود: با عنایت به پیگیری امورات سرمایه‌گذاران با صدور مجوزهای قانونی پرداخت تسهیلات بانکی و رفع موانع و مشکلات توسط اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تعداد ۴۴ پروژه گردشگری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر ۴۴ طرح افتتاحی هفته دولت، بیان کرد: این پروژه‌ها شامل ۱۹ واحد اقامتگاه، ۳ هتل، ۲ هتل بوتیک، ۷ دفتر خدمات مسافرتی ۶ سفره خانه سنتی و ۳ واحد پذیرایی بین راهی است.

جهانی از ایجاد اشتغال ۳۶۰ نفر با اجرای ۴۴ طرح گردشگری در گیلان خبر داد و اضافه کرد: حجم سرمایه گذاری برای اجرای ۴۴ طرح گردشگری در گیلان ۳,۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی از پرداخت ۳۲۸ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های فوق خبر داد و افزود با اجرای این طرح ۲۱۳ اتاق و ۹۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی گیلان افزود می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار