معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: زائر سرای مرز خسروی کرمانشاه چهار هزار نفر ظرفیت دارد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 24 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی در بازدید از موکب‌های مرز خسروی اظهار کرد: این زائر سرا ظرفیت چهار هزار نفری برای آقا و خانم دارد و مجهز به سرویس بهداشتی، حمام، غذا، حسینیه و پارکینگ است.

وی افزود: این زائرسرا یکی از موکب‌هایی است که دارای تختخواب بوده و از بهترین موکب‌هایی است که نیروهای سپاه حضرت نبی اکرم (ص) سال گذشته احداث و امسال تکمیل کردند.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: وجود پارکینگ‌ها از ورودی نصرآباد آغاز می‌شود و در حال حاضر پارکینک‌های مرز خسروی تکمیل ظرفیت شده است.

وی ادامه داد: در حال تکمیل ظرفیت پارکینک‌های کمربندی هستیم و زوار بعد از پارک خودرو در پارکینگ‌های موجود ادامه راه را با اتوبوس طی می‌کنند که هزینه حمل مسافران با اتوبوس ۲۰۰ هزار ریال است.

وی اذعان کرد: ۲ پارکینک در منطقه خسروی وجود دارد که ظرفیتشان تکمیل شده و در حال حاضر به دنبال تکمیل پارکینگ‌های مناطق دیگر هستیم.

شعبانی بیان کرد: مرز خسروی ظرفیت پارک ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌ها را دارد و دارای ۶ پارکینگ عمده و پارکینک‌های خرد است و قیمت هر یک روز استفاده از پارکینک ۲۵۰ هزار ریال است.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار