ساعت فعالیت شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای تسهیل در پرداخت حق بیمه کارفرمایان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵ 22 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت : زمان فعالیت شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی استان در روز‌های ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه تا ساعت ۱۹ برای پرداخت حق بیمه ادامه دارد.
رسول چراغ سحر افزود: این اقدام به‌منظور همکاری با کارفرمایان در زمینه پرداخت به موقع حق بیمه در روز‌های پایانی مرداد انجام می‌شود.
وی بیان کرد: کارفرمایان برای پرداخت حق بیمه نیازی به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های کهگیلویه و بویراحمد ندارند و می‌توانند در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir حق بیمه کارکنان خود را پرداخت کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در موارد خاص و برای رفع نواقص و اشکالات احتمالی، کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به شعب و کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی استان نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند.
چراغ سحر گفت: هماهنگی‌های لازم برای تمدید فعالیت شعب بانک رفاه کارگران نیز همزمان با افزایش ساعت کار شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه به این که مهلت استفاده کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای روز ۳۱ مردادماه جاری به اتمام می‌رسد، انتظار می‌رود کارفرمایانی که دارای بدهی حق بیمه مربوط به سال‌های گذشته هستند، در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت درخواست و تعیین تکلیف بدهی بیمه‌ای کارگاه خود اقدام کنند.
به گفته چراغ سحر کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت و یا با توافق با شعب این سازمان، آن را تقسیط کنند.
وی افزود: در صورتی‌که برای پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای، تعداد اقساط ماهیانه ۱۲ ماه انتخاب شود، کارفرما از صددرصد بخشودگی جرایم برخوردار می‌شود و اگر آنان در ۱۸ ماه اقساط بدهی خود را پرداخت کند از ۸۵ درصد بخشودگی جرایم و در صورتی که تعداد اقساط را ۲۴ یا ۳۶ ماه انتخاب کند به ترتیب از ۷۵ درصد و ۵۰ درصد بخشودگی بهره‌مند می‌شود.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۵ هزار بیمه شده با ۳۲۵ هزار نفر جمعیت زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار