کد خبر: ۱۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ 07 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس،بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد حسین معدنی که از 18 آبان ماه با حضور 14 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شده بود، به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

چهار تیم پیکان تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و میزان خراسان با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها گام نهادند تا برای کسب جام بیست و هشتم به مصاف یکدیگر بروند.

نخستین نکته آماری چهار تیم صعود کننده مسابقات این است که تنها پیکان تهران سابقه قهرمانی در این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد.

تیم شهرداری ارومیه تنها نماینده گروه دوم دور مقدماتی است که با 30 امتیاز صدرنشین دور مقدماتی شد و در مرحله پلی آف (یک چهارم نهایی) با از پیشرو برداشتن بازرگانی جواهری گنبد در مرحله نیمه نهایی حریف شهرداری تبریز شد.

در بین چهار تیم صعود کننده، شهرداری تبریز به دلیل شکست متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی، شگفتی ساز مرحله پلی آف لقب گرفت.

برنامه دو دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

یکشنبه، هفدهم اسفندماه 1393

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

پیکان تهران شهرداری تبریز

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17

شهرداری ارومیه میزان خراسان

مسابقه شهرداری ارومیه و میزان خراسان از شبکه ورزش سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد و همچنین دو مسابقه به طور همزمان از شبکه رادیویی ورزش گزارش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار