معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رئیس ستاد انتخابات استان از پیش‌ثبت‌نام ۸۹۱ نفر شامل ۸۱۵ مرد و ۷۶ زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل خبر داد و گفت: این آمار اخذشده از سوی وزارت کشور است که در صورت به‌روزرسانی، اصلاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 15 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، رضا قاسمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی فرایند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۸۹۱ نفر شامل ۸۱۵ مرد و ۷۶ زن در استان اردبیل ثبت‌نام کردند که این آمار اخذشده از سوی وزارت کشور است که در صورت به‌روزرسانی، اصلاح خواهد شد.

وی با اشاره آمار هر یک از حوزه‌های انتخابیه، افزود: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ۴۳۴ نفر شامل ۳۹۶ مرد و ۳۸ زن پیش‌ثبت‌نام کرده و در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز نیز ۱۵۷ نفر شامل ۱۵۱ مرد و ۶ زن اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: در حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ۷۴ نفر شامل ۷۰ مرد و ۴ زن اقدام به پیش‌ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی کرده و طی این مدت در حوزه انتخابیه مشکین‌شهر هم ۱۱۴ نفر شامل ۱۰۷ مرد و ۷ زن پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

قاسمیان بیان کرد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر هم ۱۱۲ نفر شامل ۹۱ مرد و ۲۱ زن در مرحله پیش‌ثبت‌نام اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده‌اند.

گفتنی است؛ فرایند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌صورت غیرحضوری در آدرس keshvar.moi.ir از روز ۱۶ مرداد آغاز و در روز ۲۲ مرداد پایان یافت.

برچسب ها: اردبیل ، انتخابات ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار