رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: پارک در مساحتی بیش از ۱۴ هزار مترمربع با حضور ۹۵ واحد فناور در حال فعالیت است.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 14 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،جواد نوری نیا، در جمع اصحاب رسانه که در محل پارک و علم و فناوری استان برگزار شد،بااشاره به استقلال فعالیت پارک از سال ۹۵ گفت: حدود یک هزار نفر فناور، تحصیل‌کرده و دانش آموخته در پارک استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد پارک علم و فناوری استان، راه اندازی مرکز رشد مشترک با دستگاههای دیگر است،گفت: پارک در حال حاضر مراکز رشد مشترکی با منطقه آزاد ماکو، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، جهاددانشگاهی، دانشگاههای آزاد و صنعتی راه اندازی کرده است.

نوری نیا اظهار کرد: در طرح دستیار فناور از ۲۳ دانشجو به مبلغ ۳ میلیارد ریال حمایت شد.

وی با اشاره به بهره مندی ۲۲۹۲ نفر ساعت از دوره های آموزشی پارک علم و فناوری استان جهت توانمند سازی نیز گفت: خدمات مشاوره‌ای از دیگر خدماتی است که در حوزه های مختلف توسط پارک ارائه می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به عملکرد صندوق پژوهش و فناوری استان در سال گذشته افزود: ۴۹ شرکت از حمایت ۲.۸۷۵ میلیون ریالی بهره مند شدند.

وی فراهم آوردن امکان حضور شرکتها در نمایشگاهها از دیگر خدمات پارک علم و فناوری است که نمایشگاه ارمنستان در شهریور ماه برگزار می شود و تاکنون ۸ شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.
خبرنگار: زیبا محمدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار