صبح امروز پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال، زهرا بیات پس از دو دوره رای گیری سرانجام با 13 رای رئیس هیات والیبال قم شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 13 August 2023

به گزارش تابناک قم، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان قم صبح امروز 22 مردادماه با حضور محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون و ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سالن اجتماعات شهید عزیززادگان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این انتخاابات که با حضور علی بهلولی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، علیرضا منافی، پیشکسوت والیبال، زهرا بیات مربی و نائب رئیس اسبق والیبال قم و مجید براتی از والیبالیستان و مربیان مطرح استان به عنوان چهار کاندیدا برگزار شد که پس از انصراف مجید براتی، رقابت بین منافی، بیات و بهلولی برگزار شد و در دور اول بیات توانست 10 رای و بهلولی از مجموع 8 رای و منافی 3 رای از 21 رای مجمع را کسب کنند که این آمار موجب رفتن انتخابات به دور دوم شد و در نهایت زهرا بیات با ۱۳ رای رئیس هیات والیبال استان قم شد.

بیات در اولین سخنان خود خطاب به رئیس فدراسیون و پیش از معرفی هیات رئیسه مطالبه سالن پیامبراعظم را مطرح کرد و گفت: امیدوارم در همین ابتدای فعالیت با همکاری جناب سانی خانی و داورزنی سالن پیامبراعظم به هیات والیبال تخصیص پیداکند.

داورزنی، ریاست فدراسیون والیبال پس از تبریک به بیات، منتخب مجمع والیبال قم، با اشاره به موفقیت و تلاش های مربیان شهرستانی عنوان کرد: از امروز خانم بیات می بایست گام های جدی تری برای والیبال قم بردارند و با تحمل سختی ها در راستای ارتقا والیبال قم گام بردارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار