فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه از اعزام ۱۵۰ زائر ساوجی به مناطق راهیان نور خبر داد و گفت: حفظ و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقا و پایداری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ 12 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا مهدی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور از ساوه به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: ۱۵۰ نفر از شهرستان ساوه در قالب سه اتوبوس متشکل از خانواده‌های کارکنان دو شرکت آلومینیوم پارس و بن رو راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

وی افزود: شرکت در رزمایش شبانه اردوگاه شهید حیدریان ارومیه، یادمان شهید حاج عمران در پیرانشهر، یادمان‌های بلفت و دوپازا در سردشت و باغ موزه دفاع مقدس همدان از جمله مکان‌هایی است که زائران راهیان نور بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه ضمن پاسداشت ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: امروز بیش از پیش محتاج انس گرفتن با سیره شهدا و معارف بزرگ دفاع مقدس هستیم.

مهدی با اشاره به مدت زمان حضور کاروان در مناطق عملیاتی غرب کشور ادامه داد: این کاروان در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید و از نزدیک با ایثارگری‌های شهدا و جانبازان اسلام آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و می‌تواند احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی باشد و اینکه امروز در تمام اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می‌کند، اردوهای راهیان نور می‌تواند مسبب شکر این نعمت مجهول، یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را بجا آورده و از آن پاسداری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار