عملیات بهسازی و چهار خطه کردن محور پیرانشهر- سردشت در راستای توسعه مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی با ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در حال اجراست و ۲ کیلومتر از این طرح آسفالت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 03 August 2023
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید از طرح تعریض و بهسازی محور پیرانشهر- سردشت، اظهار داشت: عملیات عمرانی و زیرسازی در ۴ کیلومتر از  محور پیرانشهر – سردشت  در دست اجرا بوده و ۲ کیلومتر دیگر از این مسیر تا یک ماه آینده آسفالت می‌شود. 
 
وی ادامه داد: محور ۹۳ کیلومتری پیرانشهر - سردشت امکان دسترسی ترانزیتی به گمرک تمرچین را از سمت جنوب استان فراهم می‌کند و توسعه این محور در راستای بهره مندی زائران اربعین حسینی و تسهیل در رفت و آمد با جدیت دنبال می شود .
 
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح محور پیرانشهر- سردشت به صورت ۴ خطه بوده و این طرح مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین از جمله ترانزیت و حمل و نقل انواع کالا را رونق می‌بخشد.
 
حمزه لو بیان کرد: افزایش ظرفیت ترافیکی محور و تسهیل حمل‌ونقل محصولات تولیدی، خدماتی و کشاورزی و ساماندهی ورودی پیرانشهر از سمت سردشت از مهمترین اهداف توسعه این مسیر ارتباطی است.
 
وی گفت: مسیر اجرای این طرح ۷.۵ کیلومتر بوده که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در ۲ سال آینده کل مسیر زیربار ترافیک می‌رود.

 

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار