کد خبر: ۱۱۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 14 October 2015
به مناسب روز گرامیداشت «حافظ شیرازی» مراسم شب شعر به همت کانون شعر و ادب حافظ شب گذشته (۲۲ مهر) در محل سالن نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا و با حضور اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و شاعران برگزار شد.

 

علی حیدر جوینده، رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا در این آیین گفت: در اشعار شاعر کشورمان حافظ موضوعاتی همچون نشاط، شادابی و امید به زندگی موج می‌زند و این می‌تواند الگویی برای شاعران امروزی باشد.

 

وی افزود: گفتن از ناامیدی ها نباید در کلام و اشعار شاعران امروز جایی داشته باشد.

 

جوینده برگزاری آیین های شعر را فرصتی مناسب برای تشویق شاعران جوان برای خلق آثاری ارزشمند و فاخر دانست و گفت: با کمک اساتید دانشگاه و شاعران پیشکسوت می‌توان کانون های ادبی و فرهنگی را بیش از پیش تقویت کرد.

 

به گزارش شبستان، در این آیین یوسف هدایتی، یاشار صلاحی، کیوان رادفر، فریبرز کارگر، حمیدرضا حائز، محسن حامد، محمد آمرزیده، صفا شفیقی، نورجهان پوراحمدی، فاطمه شمسی پور، مونس حقداری و شیوا فرازمند به قرائت شعر پرداختند.

 

اجرای موسیقی زنده توسط مرتضی بردباری و اهدای تقدیر نامه به شاعران قرائت کننده شعر در این آیین از دیگر بخش های مراسم بزرگداشت حافظ و شب شعر در بندر آستارا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار