مدیر کل مخابرات خوزستان گفت: مردم روستاهای چهار شهرستان خوزستان با ارتقاء و نصب تکنولوژی به روز ارتباطات سیار از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 19 July 2023

رحیم فلاح زاده با اشاره به توسعه شبکه ارتباطی سیار در چهار شهرستان خوزستان بیان کرد: در قالب پروژه فاز هشت توسعه، اینترنت همراه در روستاهای شهرستان دزفول ارتقاء یافت و مردم این مناطق می‌توانند از اینترنت همراه پرسرعت استفاده کنند.

وی گفت: پس از توسعه و تأمین زیر ساخت‌های ارتباطی سایت پر سرعت جدید با تکنولوژی‌های نسل ۲، سه و چهار در شهر حمزه از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول نصب و راه اندازی شد که روستاهای این شهرستان از خدمات این سایت بهره مند می‌شوند.

ارتقاء اینترنت در شهرستان بهبهان

فلاح زاده با بیان اینکه جهت ارتقاء اینترنت در بهبهان عملیات نصب و راه اندازی دکل و سایت پر سرعت جدید در این شهرستان انجام گرفت ادامه داد: سایت پرسرعتی با اپراتورهای نسل ۲G, ۳G و ۴G در این شهرستان نصب و به شبکه گسترده همراه اول متصل شد.

وی گفت: با وارد مدار شدن این دکل جدید ضمن افزایش کانال ترافیکی و رفع نقاط کور و همچنین تقویت و پایداری ارتباطات سیار، مردم در این منطقه از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

بهره مندی روستاهای اندیکا از اینترنت پر سرعت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: با نصب تجهیزات فنی تکنولوژی نسل چهار و به روز بر روی دکل تلفن همراه اندیکا، روستاهای این شهرستان از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

وی تاکید کرد: جاده‌ها و مسیرهای این شهرستان نیز زیر پوشش اینترنت پر سرعت قرار گرفتند، هدف مخابرات کاهش نقاط کور به ویژه در روستاها و جاده‌ها است.

افزایش سرعت اینترنت همراه اول در روستاهای شادگان

فلاح زاده افزود: بانصب تکنولوژی جدید و تجهیزات فنی به روز بر روی دکل تلفن همراه شادگان مردم روستاهای این شهرستان از شبکه ارتباطی و اینترنت همراه پرسرعت بهره مند شدند.

وی گفت: تکنولوژی پرسرعت نسل چهار بر روی دکل تلفن همراه این شهرستان نصب شده است ، پیش از این مشترکان ساکن در روستای صوفیه و نقاط اطراف از اینترنت همراه اول با تکنولوژی ۳G بهره می‌بردند.

به گزارش ایرنا طبق گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان کل شبکه فیبر نوری استان خوزستان هشت هزارو ٢٣٢ کیلومتر است.

تمامی شهرهای استان خوزستان دارای مسیر جایگزین و رینگ ارتباطی فیبر نوری است به طوری که اگر مسیری دچار قطعی ناشی از حفاری شود تمامی ارتباطات مخابراتی آن شهرستان از طریق مسیر جایگزین به شبکه فیبر نوری استان متصل و نرمال می‌شود و مشترکین هیچگونه اختلال ارتباطی را احساس نخواهند کرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار