پروژه پل غیر همسطح چهار راه شهدای بجنورد پس از تاخیر دوساله سرانجام چند روز پیش در سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی به بهره برداری رسید، اما گویا این پل هم نتوانست درد مردم را برای عبور و مرور دوا کند.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 14 October 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی- پروژه پل غیر همسطح چهار راه شهدای بجنورد به عنوان اولین روگذر در شهر و بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری که از مرداد ماه سال 91 شروع شد و بنا بر پیش بینی و وعده ای که داده شده بود، قرار بود در مدت 18 ماه به بهره برداری برسد، اما با تاخیر دوساله بالاخره پرونده این پل با هدف رفع گره های کور ترافیکی شهر بسته شد، اما سوال این است آیا واقعا مشکل ترافیک حل شده؟

یک سمت این پل به چهار راه شهدای دانش آموز که چهار راه شلوغی محسوب میشود متصل است، حال تصور کنید اگر خودرویی از روی پل گذر کند و با سرعت زیاد به چهار راه برسد و خودروی دیگری در حال دورزدن باشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

از چهار راه که بگذریم، از آن طرف پل نمیشود گذشت!!! سمت دیگر پل که با پشت سر گذاشتن خیابانی که در هر قدمش یکی از کسبه مشغول هستند به میدان دفاع مقدس میرسد، خیابان مابین پل و این میدان، در حال کانال کشی فاضلاب می باشد که باعث شده عرض این مسیر در حد یک پیاده رو باشد، خیلی جالب است پل روگذر به یک پیاده رو منتهی شود!!!!

به سراغ کسبه مستقر در این خیابان میرویم که به جرات می توان گفت تمام آنها در زمینه خودرو فعالیت میکنند اعم از مکانیکی، تزیینات خودرو، باطری سازی و... شروع میکنند از گلایه به خاطر تاخیر در ساخت پل و مشکلاتی که در این مدت برایشان رقم خورده و حال که پل افتتاح شده نه تنها اوضاع بهتر و دردی دوا نشده بلکه شاید مشکلات بیشتری هم در حال رقم خوردن است.

یکی از کسبه از افتتاح این پل احساس نگرانی میکند و می گوید: با توجه به اینکه بیشتر تعمیرکاران خودرو در این خیابان مستقر هستند، کسی که به آنجا مراجعه میکند به سختی می تواند خودروی خود را درون مکانیکی ببرد یا در محلی مناسب پارک کند، چرا که با طرح کانال کشی فاضلاب که از چندین ماه پیش در دست اجراست، تنها یک خودرو میتواند از عرض این خیابان عبور کند و اینها همه مشکلات ترافیک را بیشتر کرده است.

وی افزود: تعدادی خودرو از روی پل با سرعت زیاد به امید اینکه تمام شرایط مساعد است می آیند، تعدادی هم از خیابان حر وارد این مسیر میشوند و تعدادی خودرو هم برای تعمیرات در کناره های خیابان در حال پارک هستند و تمام این افراد سردرگم منتظر تصادف های شدید می باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری بجنورد در گفتگو با تابناک خراسان شمالی گفت: چهار راه شهدای دانش آموز با فاصله 150 متری پل قرار دارد و این درحالی است که شیب پل نیز ملایم می باشد، و با توجه به پیش بینی های انجام شده در صورت رانندگی با سرعت مطمئنه، عملا نباید مشکلی برای رانندگان پیش بیاید.

مهدی حمیدی افزود: ما هشدارهای لازم را برای هرچه سریعتر تمام شدن پروژه های عمرانی را برای سهولت در تردد و مهار ترافیک آن مسیر را داده ایم و امیدواریم بدون هیچ مشکلی این امور به زودی به پایان برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار