رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: ذخیره سازی سوخت غیرمجاز در حیات منزلی در زاهدان منجر به وقوع آتش سوزی شد و پنج نفر در این حادثه توسط آتش نشانان نجات یافتند.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 17 July 2023

ابراهیم شهریاری اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۵۹ دقیقه امروز شهروندان با شنیدن صدای انفجار و مشاهده زبانه‌های آتش در یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفتند و وقوع این حادثه را در خیابان جام جم ۱۰ گزارش دادند.
وی افزود: پس از رسیدن آتش‌نشانان، مشاهده شد دود و شعله‌های سوزان آتش از یک منزل مسکونی که به صورت غیرمجاز حجم زیادی از فرآورده‌های نفتی در آن نگهداری می‌شده به بیرون زبانه می‌کشد و همچنین حجم بالا و جاری شدن فرآورده های نفتی باعث انتقال شعله‌های آتش به منازل مسکونی اطراف بود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: آتش‌نشانان به محض ورود به محل حادثه وارد عملیات و مانع از سرایت آتش به خانه‌های اطراف شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات ۶ خودروی عملیاتی اطفای آتش سوزی پس از ۲ ساعت تلاش بی‌وقفه، آتش را به کنترل خود در آوردند و پس از مهار و اطفای کامل شعله‌های آتش اقدام به ایمن‌سازی کامل محیط کردند.
شهریاری گفت: با توجه به حضور به موقع و سرعت عمل آتش‌نشانان، حریق به منازل اطراف سرایت نکرد، اما پنج نفر که در آتش مبحوس شده بودند با کنترل آتش توسط آتش نشانان نجات یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار