با حضور معاون رئیس جمهور
با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور ، مشاور ئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مسئولین استانی و منطقه ای، ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 14 July 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین رونمایی از ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو گفت: ۱۱۰ طرح با در نظر گرفتن محور‌های کسب و کار در این منطقه در حوزه‌های لجستیک و حمل و نقل، کشاورزی و دامپروری، صنعت، معدن، گردشگری، بازرگانی و خدماتی و ورزشی برای معرفی به سرمایه گذاران علاقمند به حضور در منطقه آزاد ماکو آماده شده است.

فریدون فدایی دولت با بیان اینکه چند ماه قبل ۵۲ طرح برای سرمایه گذاران آماده شده بود  افزود: ۵۸ طرح دیگر نیز به این بسته ها اضافه شد و این طرح‌ها با هدف تسهیل فرآیند آغاز فعالیت سرمایه گذاری و منطبق بر نیاز‌های اصلی منطقه آزاد ماکو آماده شده و در آن پیش بینی میزان سرمایه گذاری و اشتغال زایی با معرفی محل اجرا لحاظ شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو خاطرنشان کرد: در مورد برخی از این طرح‌های اولیه علاوه بر جانمایی، بخشی از روند‌های اداری مربوط به اخذ مجوز‌های لازم از سایر دستگاه ها، بدون ذکر نام سرمایه گذار و مالک پروژه با هدف تسریع و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری طی شده و پس از ارزیابی‌های لازم و تایید توان مالی افراد، قابلیت واگذاری و اجرا وجود دارد.

وی اضافه کرد: این بسته در حوزه های لجستیک و حمل ونقل، کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و ورزشی و زیرساختی  آماده و در قالب کتاب به سرمایه گذاران ارائه شده است.

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار