در دیداراستاندار آذربایجان غربی با وزیر آموزش و پرورش عنوان شد؛
سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه در آذربایجان غربی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 11 July 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد عالی سی‌ وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد ، با تاکید بر اینکه میزبانی از رخدادهای سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی یکی از راهبردهای اساسی برای معرفی هرچه بیشتر استان و شتاب بخشی به روند توسعه بشمار می رود گفت: آذربایجان غربی با توجه به سبقه درخشان در موضوعات قرآنی، با همه توان آماده میزبانی از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور از ۱۵ تا ۱۹ مردادماه است.

وی با بیان اینکه فراهم سازی بستر اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت، تقویت فضای معنوی و قرآنی و ارج گذاری به فعالیت های قرآنی را هم راستا به راهبردهای سیاسی و اقتصادی پیش می بریم، ادامه داد: برنامه ریزی های لازم به نحوی صورت گرفته تا آذربایجان غربی به نحو شایسته در این رویداد مهم در کنار دانشجویان عزیز سراسر کشور باشد 

استاندار آذربایجان غربی برپایی محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری در ۲۰ شهرستان استان همزمان با جشنواره ملی قرآن و عترت را یکی از برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد‌.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام جدی مدیریت ارشد استان نسبت به مباحث آموزشی، برای همکاری هرچه بیشتر در برگزاری شایسته جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور قول مساعد داد.

صحرایی در سخنانی میزبانی و خادمی قرآن کریم را به مردم ارومیه تبریک گفت و افزود: همکاران ما در دانشگاه فرهنگیان به صورتی خلاقانه وارد این جشنواره مقدس شدند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه فرهنگیان هر معلم یک مربی قرآن است، بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان، در ایام برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان میزبان نزدیک به ۱۳۰۰ دانشجوی عزیز قرآنی از سراسر کشور است که کار بزرگی است.

صحرایی با اشاره به پیگیری اخبار جشنواره به هنگام حضورش در حج تمتع تصریح کرد: همه ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش باید برای این جشنواره فعال شوند.

یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه در آذربایجان غربی با حضور 1300 دانشجو از سراسر کشور  برپا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار