فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی خبر داد که با عنوان رمال، 65 میلیون ریال از زنی که با همسرش اختلاف داشت، کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 08 July 2023

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: با شکایت زنی جوان مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از وی تحت عنوان رمال ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی به دلیل اختلاف با همسر و با پیشنهاد دوستش، از طریق تلگرام موضوع را با رمال مطرح کرده و مبلغ 65 میلیون ریال به حساب وی واریز می‌کند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه پس از واریز وجه به حساب رمال، وی ارتباط شاکی با خودش را مسدود کرده است، افزود: در بررسی مدارک موجود و پیگیری های تخصصی، افسران پلیس فتا موفق شدند رمال را شناسایی و با دستور قضائی آن دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از استرداد وجه پرداختی به شاکی اشاره کرد و گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد دوست شاکی، همدست رمال بوده و زمینه این کلاهبرداری را فراهم کرده است.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در زمان بروز مشکلات و مسائل مختلف، شایسته است که شهروندان با مراجعه به مشاوران فعال و دارای مجوز یا اقدامات قانونی و ... برای رفع مشکل خود اقدام کنند و اعتماد نابجا به افراد، آسیب‌های مشابه را به دنبال خواهد داشت.

 

برچسب ها: دستگیری ، رمال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار