نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عضویت ایران درسازمان همکاری شانگ‌های را یک ظرفیت بزرگ برای کشور از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و خارج کردن دلار از مبادلات اقتصادی دانست.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱ 07 July 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های را یک دستاورد بزرگ دانست و اظهار کرد: ۴۰درصد از جمعیت دنیا در این گروه عضویت دارند و این عضویت یک ظرفیت بزرگ برای کشور از لحاظ مباحث اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و خارج کردن دلار از مبادلات اقتصادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره به اینکه آمریکا در تلاش است ایران را به یک کشور منزوی تبدیل کند، تصریح کرد: با عنایت خداوند، رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و اتخاذ برنامه‌های خوب توسط دولت مردمی، کشور روز به روز قدرتمندتر شده و سیطره‌اش بر دنیا در حال گسترش است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران سختی‌ها را تحمل کرده اما از مسیر خارج نشدند و با عنایت خداوند هر روز شاهد بالا رفتن جایگاه کشور در دنیا و افزایش تعاملات سیاسی و تجاری هستیم.

امام جمعه ارومیه ضمن تبریک عید غدیر خم و تاکید بر الگوگیری از سیره و شخصیت امام علی (ع) در زندگی، یاد آور شد: تلاش‌های خوب و متعددی توسط مردم، نهادها و دستگاه‌های متولی برای عرض ارادت به امیرالمؤمنین در شهرهای استان انجام شده که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به ۱۶تیرماه و روز مالیات یاد آور شد: در دنیا اولین درآمد دولت‌ها از مالیات است، در ایران نیز دومین درآمد دولت از مالیات است، بنابراین باید تلاش شود مالیات را به درستی پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در کنار پرداخت درست مالیات باید قوانین اخذ مالیات مطابق فرهنگ ایرانی اسلامی باشد و کپی شده قوانین غرب نباشد همچنین در بحث خوداظهاری مالیاتی نیز باید به اعتمادسازی توجه شود و ماموران مالیاتی برخورد سالم با مؤدیان مالیاتی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه در هر زمینه‌ای باید صرفه‌جویی و از اسراف پرهیز کرد،گفت: باتوجه به کمبود بارش‌ها در کشور، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی ضروری است.

همچنین  پیش  از خطبه‌های نماز جمعه مراسم عمامه گذاری و قرائت قسم نامه ۲۷ نفر از طلاب جوان حوزه علمیه ارومیه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار