مدیرکل تأمین‌ اجتماعی کرمانشاه، از بخشودگی جرائم کارفرمایان در بیمه کردن کارکنان خبر داد و گفت: متقاضیان تا پایان مردادماه با مراجعه به سایت سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند درخواست بخشودگی جرائم خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 04 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس اسکندر کاکایی، مدیرکل تأمین‌ اجتماعی کرمانشاه اظهار کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی طرح بخشودگی جرائم بیمه کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است.

وی ادامه داد: تمام کارفرمایان که بین یک تا ۱۰۰ نفر بیمه شده دارند در اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان بدهکار که تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۱ به سازمان تأمین اجتماعی به دلیل عدم پرداخت حق بیمه بدهکار بوده می‌تواند از طریق سامانه غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای خردادماه تا پایان مردادماه جاری نسبت به درخواست بخشودگی جرائم اقدام کنند و از طریق همین سامانه به کارفرمایی که متقاضی بخشودگی جرائم شده است، پاسخ لازم داده خواهد شد

مدیرکل تأمین‌ اجتماعی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مبنای بخشودگی جرائم حفظ اشتغال نسبت به آخرین لیست کارفرما در سال ۱۴۰۱ است و کارفرمایان متقاضی به صورت نقدی و اقساطی می‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کارفرما افزایش و یا حفظ اشتغال داشته باشد می‌تواند از بخشودگی تمامی جرائم تا پایان سال ۱۴۰۱ استفاده کند و بدهی خود را به صورت نقدی و اقساطی پرداخت کنند و بیشترین قسط در ۳۶ ماه است که در این صورت ۵۰ درصد جرایم قابل بخشودگی است.

کاکایی تصریح کرد: کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمربگیران چنانچه در حوزه مسائل بیمه‌ای سوالی دارند علاوه بر مراجعه به شعب تأمین اجتماعی می‌تواندد با سامانه تلفنی ۱۴۲۰ به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار