استاندار گیلان در آئین بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای ملکوت املش:
کد خبر: ۱۱۱۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 25 June 2023

شاخص‌های توسعه‌ای در روستاهای گیلان باید افزایش یابدشاخص‌های توسعه‌ای در روستاهای گیلان باید افزایش یابدشاخص‌های توسعه‌ای در روستاهای گیلان باید افزایش یابد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تلاش‌‌های انجام شده در خصوص افزایش شاخص‌های توسعه در روستاهای گیلان، گفت: تعمیرات منازل، احداث واحدهای مسکن محرومین، مرمت و بازسازی سالن ورزشی، برق رسانی و ساخت مسجد از جمله اقدامات مهم دولت و سپاه قدس گیلان در این استان بوده است‌.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان گیلان؛ عصر امروز(یکشنبه) پروژه آبرسانی آب شرب به دهستان سمام شامل روستاهای موسی کلایه، ملکوت، سیاه خلک، بویه، کشمش، لرود و مربو با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
نماینده عالی دولت در گیلان در این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به رفع محرومیت زدایی یکی از اهداف دولت سیزدهم در کشور است، اظهار کرد: دولت انقلابی و جهادی سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به رفع محرومیت زدایی در کشور داشته و در این یک و نیم سال از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نکرده و همواره حامی محرومین بوده است.
دکتر اسدالله عباسی با اشاره به نقش دولت سیزدهم و سپاه قدس گیلان در حل مشکلات و رفع محرومیت‌زدایی در این استان گفت: کار کلنگ‌زنی این پروژه از سال ۹۶ توسط سپاه قدس گیلان از رودخانه‌های پایین دست چاکرود زده شده و اکنون شاهد بهره‌برداری پروژه آبرسانی آب شرب دهستان سمام شامل روستاهای موسی کلایه، ملکوت، سیاه خلک، بویه، کشمش، لرود و مربو هستیم که جای بسیار قدردانی و خوشحالی دار‌د.
وی یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم را تکمیل پروژه‌های عمرانی کد دار در گیلان دانست و بیان کرد: در کشور و به ویژه گیلان پروژه‌های عمرانی کددار وجود دارد که تکمیل هر کدام منجر به توسعه مناطق محروم می‌شود.
دکتر عباسی با تاکید بر تبیین اقدامات انقلاب اسلامی در رفع محرومیت‌زدایی در طول ۴۴ سال گذشته در کشور، گفت: در گذشته برخی از روستاهای دهستان سمام از جمله موسی کلایه و ملکوت فاقد آب، برق، گاز و جاده آسفالت بودند ولی اکنون اکثر نقاط و روستاهای دور افتاده گیلان از نعمت گاز، برق، آب و جاده برخوردار هستند که این امر نشان دهنده محرومیت زدایی در این استان است.
وی با اشاره به تلاش‌‌های انجام شده در خصوص افزایش شاخص‌های توسعه در روستاهای گیلان، افزود: تعمیرات منازل، احداث واحدهای مسکن محرومین، مرمت و بازسازی سالن ورزشی، برق رسانی و ساخت مسجد از جمله اقدامات مهم دولت و سپاه قدس گیلان در دهستان سمام بوده است‌.
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه و دولت در پروژه‌های مهم همکاری بسیار خوبی با یکدیگر دارند، اظهار کرد: در بسیاری از پروژه‌های عمرانی سپاه پاسداران در کنار دولت بوده و با یک وحدت مثال زدنی در حال انجام امور هستند.
سردار محمد عبدالله پور با اشاره به لوله گذاری چندین هزار کیلومتری در پروژه آبرسانی دهستان سمام و روستای ملکوت املش گفت: وظیفه لوله گذاری ۲۲ کیلومتری برای آبرسانی به این منطقه بر عهده سپاه قدس گیلان و وظیفه پمپ گذاری و انتقال آب زیر نظر دولت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار