رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه، از فراهم کردن مقدمات بازگشایی تردد مسافر از مرز شوشمی با اتمام خاکبرداری در راستای توسعه سایت موقت مسافری این مرز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 18 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس براساس توافقات صورت گرفته در نشست اخیر استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق و اهمیت راه‌اندازی سایت مسافری مرز شوشمی در موعد مقرر، مقدمات بازگشایی مرز مسافری شوشمی در حال فراهم شدن است تا ان‌شاءالله در عید قربان شاهد تردد مسافر از این مرز باشیم.

در ادامه پیگیری‌ها برای فراهم کردن مقدمات بازگشایی سایت موقت مسافری شوشمی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در حال توسعه است.

 ابراهیم شهریاری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه با ضمن تشریح آخرین وضعیت این سایت و پایانه مسافری، افزود: انجام عملیات خاکبرداری برای توسعه فضای سایت موقت مسافربری پایانه مرزی شوشمی به ایستگاه پایانی رسیده است.

وی افزود: با اتمام حجم ۲۵ هزار متر مکعبی خاکبرداری این سایت به سرعت عملیات اجرای بیس و آسفالت آن انجام و سپس کانکس‌ها نصب می‌شود.که مطابق برنامه زمان‌بندی ان‌شاءالله این سایت برای ورود و خروج مسافر از روز عید سعید قربان آماده می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت: برای انجام عملیات سنگین و ۲۵هزار متر مکعبی خاکبرداری در زمینی با محیط سخت و سنگی از سه دستگاه بیل مکانیکی چکش‌دار، دو دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر سنگین و نیز هفت دستگاه کامیون برای حمل و تخلیه استفاده شده است.که با اتمام این عملیات خاکبرداری ۲ هزار متر مربع فضای سایت موقت توسعه می‌یابد.

گفتنی است؛ فرماندار پاوه از  توسعه سایت موقت مسافری مرز شوشمی بازیدی داشت و با تقدیر از اداره راهداری پاوه و سایر دستگاه‌های مسؤول به پاس تلاش‌هایشان در این چند وقت اخیر با تأکید مجدد بر تسریع کار، گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های مربوطه بر طبق توافقات صورت گرفته بین دو استان کرمانشاه و حلبچه عراق همچنان تا حصول نتیجه و افتتاح بازگشایی تردد مسافر در عید سعید قربان پای کار باشند.

وی افزود: از هیچ دستگاهی کوتاهی به هر دلیلی پذیرفته نیست. و این سایت موقت ان‌شاءالله تا قبل عید سعید قربان آماده بهره‌برداری می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار