دستاوردهای بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده نفت ایران در سال ۱۴۰۱:
مديريت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در یکساله 1401 بیش از یک هزار دوره آموزشی برگزار کرد که عملکرد شایانی در ارتقاء توانمندسازی نیروی انسانی داشته است.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 21 May 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، از جمله دستاوردها و نتایج محقق در مديريت منابع انسانی در یکساله 1401 می توان به برگزاری 1033 دوره آموزشی با بیش از 20 هزار و 414 نفر فراگیر به میزان 414200 نفر ساعت در زمینه‌های مدیریت و عمومی، HSE، نفت و گاز، فنی تخصصی و کامپیوتر اشاره کرد.

طراحی، توسعه و پشتیبانی داشبوردهای مدیریت سرمایه‌های انسانی و فضای اداری با هدف تحلیل، مدل‌سازی، توسعه و پشتیبانی توسط کارشناسان منابع انسانی و همچنین بهبود دید داده‌ها و ارائه تصویری کارآمد از عملکرد سازمان با ایجاد یک نمای تلفیقی از داده‌های سازمان، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها در زمان واقعی، تسهیل همکاری و اشتراک‌گذاری اطلاعات بین گروه‌ها و بخش‌های مختلف و ارائه بینش‌های مهم درباره عملکرد سازمان مبتنی بر داده از دیگر اقدامات و دستاوردهای حوزه مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.

طراحی، بهره‌برداری و توسعه سامانه فرایندهای عمومی سرمایه‌های انسانی برای حدود 19 هزار نفر از کارکنان رسمی، مدت معین و مدت موقت، طراحی، توسعه، پشتیبانی نرم‌افزار جامع نیروهای پیمانکاری (پرسنلی، پیمان و حقوق و دستمزد) با جامعه آماری بیش از 20 هزار نفر از کارکنان ارکان ثالث، تبدیل وضعیت استخدامی 1582 نفر از کارکنان مدت موقت مشمول ایثارگری بند "و"، طراحی، توسعه، پشتیبانی نرم‌افزار جامع فرآیندهای داخلی مدیریت منابع انسانی از دیگر دستاوردهای یکساله این مجموعه اثرگذار در سطح شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.

این مجموعه همچنین توانست برای اولین بار در سطح وزارت نفت نسبت به یکپارچه‌سازی و مکانیزاسیون فرایند استخدام 4174 نفر از کارکنان متقاضی ایثارگری بند "د"، به همراه ایجاد فضای کاربری برای کلیه متقاضیان جهت پیگیری و اطلاع‌رسانی لحظه‌ای از وضعیت فرایند استخدام اقدام کند. به‌کارگیری رویکرد نوین مدیریت و دستیابی به اهداف بر اساس نتایج کلیدی در مدیریت منابع انسانی (OKR): با هدف فراهم نمودن چارچوب چابک رهبری و مدیریت اهداف، ابزار اجرای استراتژی هدایت کار متمرکز بر نتیجه و مبتنی بر داده و تمرکز و پایبندی به اولویت‌های سازمان و حوزه مدیریت منابع انسانی از دیگر دستاوردهایی است که می توان به آن اشاره کرد.

برنامه‌ریزی و اجرای بسته‌های آموزشی جدید در حوزه امنیت سایبری و ارتقای پایدار سیستم‌های کنترل و اتوماسیون صنعتی، کارگاه‌های آموزش‌های تخصصی دریایی (HUET-SST-BOSIET)، کار در ارتفاع و عملیات آتش‌نشانی پیشرفته، مدیریت انسجام خطوط لوله PIMS، استقرار نظام مدیریت آزمایشگاهی ISO/17025، طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید و برنامه‌ریزی و اجرای بیش از 250 دوره جهت کارکنان قرارداد مدت موقت و ارکان ثالث از دیگر اقدامات انجام شده در یکساله 1401 است.

این مجموعه در بخش ورزش همگانی، مسابقات ورزشی در داخل و خارج وزارت نفت شامل 364 تیم ورزشی در قالب 5305 شرکت‌کننده برگزار کرده است همچنین70 تیم شرکت‌کننده در مسابقات موفق به کسب 36 عنوان تیمی استانی و کشوری شدند. برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی- مناسبتی ورزش‌های بومی و محلی با 1000 نفر شرکت‌کننده، کوه‌پیمایی به‌صورت پیاده‌روی و کوهنوردی با 1500 نفر شرکت‌کننده و تمرینات ورزشی مستمر و ورزش مدارس در 32 رشته با 17000 نفر شرکت‌کننده از دیگر اقدامات در حوزه ورزش همگانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار