مدیرکل کمیته امداد مازندران در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 17 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی و ارتباطات یک دانش، مهارت و هنر است، به‌ویژه آنکه در عصر ارتباطات و در دورانی که با توسعه شبکه های ارتباطی و رسانه ها، موضوع اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است.

در چنین شرایطی که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تمامی مرزها و فاصله های زمانی و مکانی را درنوردیده، جایگاه روابط عمومی، اهمیتی دوچندان یافته وعنصری اثرگذار در چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دهنده سازمان‌ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می شوند.

روابط عمومی کمیته امداد مازندران نیز با تلاشی آگاهانه و شبانه روزی در شناساندن خدمات و فعالیت ها ی این نهاد مقدس به آحاد مختلف مردم نوعدوست و نیکوکار در ترویج فرهنگ خیر و احسان ، انفاق و نیکوکاری در راستای جلب مشارکت های مردمی بر مبنای همیاری گسترده گام های مهم برمی دارد. 

تبریک مدیرکل کمیته امداد مازندران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی  

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه و شبانه روزی فعالان این عرصه که با صداقت و امانت داری در جهت جلب اعتماد عمومی و آگاهی رسانی و امید بخشی به جامعه در تلاش و تکاپو هستند.

اینجانب فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه همکاران خوبم در کمیته امداد استان مازندران، که با وجود تمام سختی ها و فشارهای موجود به فعالیت های صادقانه خود در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) را از خداوند منان مسئلت می نمایم.


بشیر عالیشاه
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار