مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از پرداخت ۲۰۶ میلیارد ریال پاداش به مشترکان برق استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد
کد خبر: ۱۱۰۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ 05 May 2023

طاهر کیامهر در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت همکاری ادارات و نهادهای استان در ایام پیک بار تابستان پیش رو خاطر نشان کرد: در تابستان گذشته با همکاری بیش از۹۱۰۰ مشترک صنعتی، کشاورزی، عمومی و سایر مصارف برق استان و پرداخت پاداش همکاری بالغ بر ۲۰۶ میلیارد ریال این شرکت موفق به کاهش پیک بار بمیزان ۱۷۴ مگاوات گردیده است.
وی ادامه داد: این شرکت در برنامه های پیک سایی و مدیریت بار ۱۴۰۱ جزو شرکت های موفق و پیش رو بوده که این موفقیت مرهون همگامی مشترکین و مردم با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ایام پیک بار سال گذشته میباشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیش رو بودن پیک بار تابستان ۱۴۰۲ باید اولویت کاری همکاری تمام مشترکین و اجرای کامل برنامه‌های پیکسایی و گذر موفق از پیک تابستان در راستای برنامه های ابلاغی وزارت نیرو باشد.

وی همچنین در توضیح طرح سراسری پاداش صرفه جویی مشترکین خانگی ، که توسط وزیر محترم نیرو رونمایی شده است اعلام نمود: سال گذشته تنها مشترکانی که در چارچوب الگو میزان برق مصرفی خود را کاهش می‌دادند، شامل پاداش می‌شدند، اما امسال همه مشترکان می‌توانند مشمول این پاداش‌ها شوند و به میزانی که نسبت به سال گذشته میزان مصرف برق خود را کاهش دهند، مشمول پاداش خواهند شد. به طور مثال در استان آذربایجان غربی که الگوی مصرف برق ۳۰۰ کیلووات است، اگر مشترکی سال گذشته ۳۰۰ کیلووات برق مصرف کرده است و امسال مصرف خود را به ۲۰۰ کیلووات برساند، به میزان ۱۵۰ هزار تومان پاداش می‌گیرد.
کاهش ۱۰۰ کیلووات ساعت مصرف برق تنها با استفاده از دور کند کولرآبی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به سامانه برق من مشخصات و میزان مصرف سال گذشته خود را مشاهده کنند، مشترکانی که در مناطق عادی زندگی می‌کنند و الگوی مصرف برق آن‌ها ۳۰۰ کیلووات است، می‌توانند تنها با استفاده از دور کند کولر آبی به میزان ۱۰۰ کیلووات کاهش مصرف برق داشته باشند.

وی در پایان در توضیح این طرح سراسری با بیان اینکه میزان پاداش در نظر گرفته شده بسته به میزان مصرف برق متفاوت است، افزود: کسانی که در زیر الگو میزان مصرف خود را کاهش دهند تا ۲ هزار تومان یعنی تا ۲۰ برابر تعرفه خرید برق مشمول پاداش می‌شوند، اما هر چه میزان مصرف بیشتر باشد رقم پاداش هر کیلووات ساعت برق نیز کمتر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار