مسئول ارتباطات مردمی سازمان بیمه تامین اجتماعی البرز شرایط و مراحل ثبت و دریافت کمک هزینه‌های بیمه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 03 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» پورتقی با بیان این که روند پرداخت کمک هزینه‌های سازمان بیمه تامین اجتماعی غیرحضوری شده است، گفت: بیمه شدگان می‌توانند دستور پزشک و درخواست خود را در https://es.tamin.ir/b ثبت کنند و پس از تایید همکاران، مبلغ در تاریخ ۱۵ هرماه به حساب بیمه شده واریز می‌شود.
وی افزود: تمام بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir) سوابق خود را رصد کنند، دستمزد‌های پرداختی را ببینند و از چهل خدمت غیرحضوری دیگر بهره‌مند شوند.
او می‌گوید: همکاران من در سامانه تلفنی ۱۴۲۰ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات بیمه شدگان هستند.
رئیس اداره ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی البرز گفت: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز از دیگر روش‌های ارائه خدمت غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی است.
او در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، می‌گوید: امیدوارم ساز و کاری ایجاد شود که همه کارگران ساختمانی شناسایی شوند و بتوانیم به صورت رایگان آنان را بیمه کنیم، اما اکنون ظرفیت و سهمیه‌ای برای بیمه این قشر وجود ندارد.
پورتقی گفت: هرکسی که ادعای سابقه بیمه دارد و سابقه او موجود نیست می‌تواند ادعای خود را در ایگاه اینترنتی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی ثبت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار