اللهیار صیاد منش ملی پوش فوتبال و مازندرانی تیم هال سیتی که دو هفته پیش برای ایکس گلزنی کرده بود ، امشب هم در دقیقه ۴۱ میدلزبرو گلزنی کرد
کد خبر: ۱۱۰۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳ 20 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

از پیش بینی حضور میلیونی مسافران در تعطیلات پیش روی عید فطر در این استان خبرداد، هم اکنون ظرفیت ۸۰ درصد اقامتگاه‌های رسمی این دیار توسط مسافران تکمیل شده است. 

زنده‌یاد فخرالدین ابراهیمی اهل و ساکن دهستان عزیزک بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، هنگام اذان مغرب سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ حین برگشت از زمین کشاورزی با دوچرخه در جاده عزیزک بر اثر تصادف خودرو پراید، در سن ۶۸ سالگی در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد

 ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

 رئیس پلیس راه مازندران: به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

 خوشنویسان ممتاز و فوق ممتاز مازندرانی در همایش استانی کتابت وحی در آمل سوره‌های مبارکه قرآن کریم را به رشته تحریر در آوردند.

 رئیس ستاد استانی صبر گفت: ۸۴۰ پرونده در پویش" به احترام امام رئوف می‌بخشم" در مازندران به صلح و سازش رسید.

مراسم تشییع یک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در منطقه پی رجه روستای رمدانخیل شهرستان نکا برگزار شد.

فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری ۳ آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اعلام کرد: بیش از ۲۴۰۰ پایگاه برای دریافت و جمع‌آوری زکات فطریه مردم استان تدارک دیده شده است.

 بهروزعطایی با جدایی از تیم والیبال هراز، هدایت تیم فولاد سیرجان را برعهده گرفت.


 ۵ مازندرانی سید حسین زمانی ساروی، سید متین حسینی بابلی، ابوالفضل مهدیان و عرشیا سعادتی آملی در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان حضور دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار