مدیر زندان رجایی شهر از برگزاری مسابقه‌های ورزشی جام رمضان در بین مددجویان این زندان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 15 April 2023

به گزارش «تابناک البرز» الله کرم عزیزی اظهارکرد: این مسابقه ها در ۲ رشته تنیس روی میز و فوتسال با حضور ۱۰۶ مددجو برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها ۸۰ نفر از مددجویان شرکت کننده در رشته فوتسال و ۲۵ نفر در رشته تنیس روی میز حضور یافتند.
عزیزی افزود: مسابقات ورزشی فوتسال و تنیس روی میز مددجویان زندان رجایی شهر در مرحله مقدماتی و فینال پس از ۶ روز و تعیین تیم و نفرات برتر به اتمام رسید.
مدیر زندان رجایی شهر خاطرنشان کرد: این مسابقه ها مطابق با دستور العمل سازمانی فعالیت های ورزشی در زندان با هدف ارتقاء عزت نفس، ایجاد خلق و خوی مثبت، برقراری سلامت جسمانی،روانی، عدم بازگشت مجدد به زندان، مشارکت گروهی، تغییر سبک زندگی مددجویان و ...برگزار شد.
عزیزی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را سلامت جسم و روح زندانی ذکر کرد و گفت: باید آن ها را به تحرک بدنی و ورزشی وادار کرد تا از فقر حرکتی آن ها پیشگیری شود.
مدیر زندان رجایی شهر، ورزش را به عنوان حوزه اثربخش در فرهنگ و رفتارهای اجتماعی دانسته، اظهارکرد: فعالیت های ورزشی در ایجاد عزت نفس، خلق و خوی مثبت، رضایت از زندگی و سلامت روانی مددجویان نقش تاثیرگذاری دارد.
عزیزی هدف از برگزاری ورزش های گروهی را تغییر شخصیت، افزایش روحیه و سازگاری مددجویان و توانایی شخصی در برقراری ارتباط با دیگران عنوان کرد.
در پایان مسابقات ورزشی جام رمضان واحد فرهنگی زندان رجایی‌شهر به تیم های اول و دوم رشته فوتسال و بازیکنان اول تا سوم رشته تنیس روی میز جوایزی اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار