برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان، دعوت ورزشکاران ایلامی به اردوهای تیم ملی و برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان ایلام از جمله اخبار ورزشی کوتاه روز یکشنبه استان است.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 09 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۱۳ تیم در سالن ورزشی چند منظوره شهید زارعی شهرستان آغاز می شود.

این رقابتها با حضور ۱۳ تیم در قالب سه گروه، ۲ گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی از امشب ۱۹ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان به رقابت خواهند پرداخت.

دعوت ۲ ورزشکار مهرانی به اردو تیم ملی ووشو

علیرضا مرادی فر و علی نوریان ۲ ورزشکار قهرمان مهرانی با درخشش در رقابت های کشوری به اردو تیم ملی ووشو ج.ا.ا دعوت شدند.

در پی اعزام ۲ نفر از ورزشکاران شایسته ووشو شهرستان به رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، آقایان علیرضا مرادی فر و علی نوریان با درخشش در این رقابت ها به اردو تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام منصوب شد

آیین تکریم و معارفه سعید خسروی نژاد به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام با حضور فرماندار، مدیرکل و رئیس حراست ورزش و جوانان استان ایلام برگزار شد.

ورزشکار ایلامی به اردوی تیم ملی والیبال بانوان دعوت شد

طی نامه ای از سوی دبیرکل فدراسیون والیبال، منا اسماعیلی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد.

سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال طی نامه ای، رسماً از «منا اسماعیلی» ورزشکار شایسته ایلامی برای حضور در اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختران کشور دعوت کرد.

مسابقات فوتسال جام رمضان روستای بردی بخش زرین آباد


مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور هشت تیم در ۲ گروه ۴ چهار تیمی و بصورت دوره ای در سالن ورزشی روستای بردی بخش زرین آباد با حضور جمعی از مسئولین و بزرگان روستای بردی و بخش زرین آباد و حضور پرشور تماشاگران برگزار شد و در پایان به تیم های دوم و سوم و بازیکن اخلاق هدایای نقدی و به تیم قهرمان کاپ قهرمانی و هدیه نقدی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار