خطیب نماز جمعه ارومیه ضمن تاکید بر لزوم رعایت حجاب در جامعه، این فریضه را امری اجتماعی خواند و تصریح کرد: مسئله حجاب، موضوعی شخصی نیست، ایران کشوری اسلامی و حفظ حجاب در آن واجب است.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 31 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه ارومیه بر لزوم رعایت حجاب به عنوان یکی از ضرورت های جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: حفظ حجاب واجب است و باید همه ما در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود:حجاب عامل حفظ و نجات انسان است و بد حجابی و بی حجابی انسان را از مسیر نجات و سعادت دور می کند بر همین اساس نیز خداوند این مسئله را واجب کرده است.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: مسئله حجاب، موضوعی شخصی نیست، بلکه تاثیر اجتماعی دارد، لذا بانوان ضروری است در جامعه حجاب خود را حفظ کرده و از نگاه نامحرمان خود را بپوشانند. ایران کشوری اسلامی است و حفظ حجاب در آن واجب است.

وی ادامه داد: متاسفانه فایده این مسئله را افراد چشم چران می برند و با این کار نهاد خانواده سست شده و بی بند و باری در جامعه رواج پیدا می کند که باید مورد توجه باشد چرا که آیات مختلف قرآنی نیز بر این موضوع تاکید دارند.

برچسب ها: ارومیه ، نماز جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار