یوسفی مدیر هلال احمر شهرستان مارگون: در بازه زمانی یک هفته ای این چهارمین زن بارداری است که توسط امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان نجات می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ 13 February 2023

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مادر بارداری که در برف و کولاک در مسیر روستای شهنیز از توابع شهرستان مارگون گرفتار شده بود نجات یافت

 مدیر جمعیت هلال احمر مارگون در این زمینه بیان کرد با اعلام گزارشی در ساعت ۱۰:۴۰ صبح به این مرکز با هماهنگی اورژانس مارگون به همراه تعدادی از امدادگران هلال احمر این شهرستان با یک دستگاه ماشین کمک دار به محل مورد نظر اعزام شدیم.

 یوسفی در ادامه افزود؛ با توجه به بارش سنگین برف و انسداد جاده ضمن کمک رسانی به ماشین حامل زن باردار این خانم توسط ماشین جمعیت هلال احمر به مرکز بهداشتی و درمانی مارگون انتقال داده شد تا خدمات اولیه پزشکی به ایشان داده شود.

 مدیر جمعیت هلال احمر در ادامه توضیح داد: در بازه زمانی یک هفته ای این چهارمین زن بارداری است که توسط امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان نجات می‌یابد. 

 یوسفی خاطر نشان کرده با توجه به اینکه حوادث و بلایا قابل پیش بینی نیست از همشهریان خود خواست شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر را به خاطر بسپارند تا در صورت نیاز در کمترین زمان امدادگران به یاری آنان بشتابند. 

از کمک به ماشین گرفتار شده در برف تا نجات جان چهارمین مادر باردار در مارگون

از کمک به ماشین گرفتار شده در برف تا نجات جان چهارمین مادر باردار در مارگوناز کمک به ماشین گرفتار شده در برف تا نجات جان چهارمین مادر باردار در مارگون

از کمک به ماشین گرفتار شده در برف تا نجات جان چهارمین مادر باردار در مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار