رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش برف از صبح امروز در مناطق شرقی و شمال غربی استان از رانندگان خواست برای تردد در محورهای این مناطق حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 12 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سرهنگ «کیخسرو دستغیب» افزود: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای بیستون به کرمانشاه، کنگاور و سنقر و همچنین محور سنقر به اسدآباد، کنگاور به صحنه و تمام حوزه اورامانات هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام راه های اصلی استان باز و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ دستغیب همچنین با اشاره به هشدار زرد هواشناسی استان مبنی بر بارش برف در مناطقی از استان؛ از همه رانندگان خواست برای تردد در سطح جاده ها حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای برفی و مه آلود از دیگر مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

با شماره‌گیری تلفن گویا ۱۴۱ راهداری از وضعیت راه‌های استان خبردار شوید

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در بخش دیگری از توصیه های خود از مسافران و رانندگان خواست حتما قبل از حرکت با شماره گیری تلفن گویا ۱۴۱ اداره راهداری از وضعیت جاده های استان خبر دار شوند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بارش برف و باران در کرمانشاه و هشدار زرد هواشناسی

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه نسبت به بارش برف و باران همراه با وزش باد در برخی نقاط استان هشدار سطح زرد صادر کرد و نسبت به رعایت برخی موارد احتیاطی توصیه‌های پیشگیرانه داد.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی گفت: سامانه‌ای بارشی از امروز تا صبح دوشنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش باران و برف همراه با وزش باد، به ویژه در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار