رونمایی از برگزیدگان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقک گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره ۱۰ هر کدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صدر قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 12 February 2023

برگزیدگان چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام و سینما متروپل بهترین فیلم شد.

به گزارش «تابناک»؛ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در حالی به ایستگاه پایانی رسید که سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقک گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره ۱۰ هر کدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.

در آغاز این مراسم، سرود جمهوری اسلامی ایران و سپس آیاتی از قرآن کریم پخش شد. پس از قرائت قرآن، محمدرضا شهیدی فرد به عنوان مجری برنامه روی سن حاضر شد و ضمن خیرمقدم به حاضران عنوان کرد: حضور هنرمندان ایرانی و هموطن و سینماگران غیرایرانی شرکت کننده در بخش بین المللی فجر، قائم مقامان مجلس، سفرای مقیم در ایران که در این دوره جشنواره فیلم داشتند، خوشامد می‌گویم. امسال در چهل و یکمین سالگرد ایران همه مردم با جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند و اجازه دهید ما هم به سخنان امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی گوش دهیم.

سپس کلیپ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پخش شد و شهیدی فرد در ادامه عنوان کرد: ما این راه را در ادامه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش می‌بریم. او همچنین از شهدای ترور، دفاع مقدس و مدافعان حرم یاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار