کد خبر: ۱۰۸۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ 08 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم والیبال هورسان رامسر امروز در خانه، پاس گرگان را شکست داد و سه بر دو به پیروزی رسید تا انتقام شکست دور رفت را از گرگانی‌ها بگیرند.

پاس گرگان در ست نخست ۲۹ بر ۲۷ حریف را شکست داد تا این جدال نزدیک در شروع بازی را به نفع خود به پایان برساند، اما در ست دوم با پوئن ۲۵ بر ۱۴ مغلوب هورسان رامسر شد تا دو تیم ست سوم را با انگیزه آغاز کنند.

در ست سوم شاگردان سنگدوینی در پاس ۲۸ بر ۲۶ امتیازات را به نفع خود به پایان رساندند و در ست چهارم این هورسان رامسر بود که ۲۵ بر ۲۳ پیروز میدان شد تا این مسابقه به ست پنجم بکشد.

در ست پایانی این دیدار که ۲۴۰ تماشاگر داشت، رامسری‌ها ۱۵ بر ۱۲ حریف را مغلوب خود کرده و به نهمین پیروزی خود دست یافتند تا با ۲۶ امتیاز با یک پله صعود در جایگاه ششم قرار گیرند و پاس گرگان هم با ۹ برد و ۲۶ امتیاز به دلیل برتری در معدل پوئن‌ها در جایگاه پنجم باقی ماند.

بهرام سلیمانی و حمید حق‌بین نظارت فنی و داوری این مسابقه ۱۷۲ دقیقه‌ای را برعهده داشتند و مرتضی اکرمی، قادر صادقی و وحید پورکاشیان به ترتیب داور اول، داور دوم و داوری ویدیوچک این مسابقه بودند. ناصر رحیمی از هورسان رامسر و قاسم کارخانه بازیکن تیم پاس گرگان به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند.

همچنین این رقابت پنج سته به دلیل پاره شدن تور بعد از اسپک قاسم کارخانه به مدت ۱۱ دقیقه برای ترمیم، متوقف شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار