مهمترین نقطه قوت هرازی‌ها، قدرت سرویس است که تمام بازیکن به جز پاسور از سرویس پرشی زهردار استفاده می‌کنند. همچنین در بخش سرعتی در صورت رسیدن دریافت خوب، بازیکنان تمام‌کننده وجود دارد و در صورت نرسیدن دریافت نیز قدرت به امتیاز تبدیل کردن توپ‌های های بال توسط مهاجمین این تیم وجود دارد
کد خبر: ۱۰۸۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲ 30 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم لنیات هراز آمل در نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال با فاکتور گرفتن شکست هفته آخر، تیم شگفت‌انگیزی بوده است.

این تیم با هدایت بهروز عطایی با بهره بردن از جوانی و تجربه به یک تیم یک‌دست تبدیل شده است که تیم‌های لیگ خیلی سخت توانایی ایستادن مقابل آن‌ها را دارند.

مهمترین نقطه قوت هرازی‌ها، قدرت سرویس است که تمام بازیکن به جز پاسور از سرویس پرشی زهردار استفاده می‌کنند. همچنین در بخش سرعتی در صورت رسیدن دریافت خوب، بازیکنان تمام‌کننده وجود دارد و در صورت نرسیدن دریافت نیز قدرت به امتیاز تبدیل کردن توپ‌های های بال توسط مهاجمین این تیم وجود دارد.

همچنین روی نیمکت این تیم نیز بازیکنانی وجود دارند که دست سرمربی را برای تغییر جریان و حتی سیستم بازی باز می‌گذارد که مهار این تیم را سخت‌تر خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار