از این مقدار کود های کشاورزی تامین شده برای بخش کشاورزی مازندران، 100 هزار تن آن به کشاورزان متقاضی در استان توزیع و مابقی در قالب کشت پاییزه در دست توزیع است
کد خبر: ۱۰۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ 28 December 2022
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع 115 هزار تن انواع کودهای کشاورزی پرمصرف به کشاورزان خبر داد.

 رضا افراسیابی از تامین و توزیع 115 هزار تن انواع کودهای کشاورزی پرمصرف به کشاورزان مازندرانی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران افزود: از این مقدار کود های کشاورزی تامین شده برای بخش کشاورزی مازندران، 100 هزار تن آن به کشاورزان متقاضی در استان توزیع و مابقی در قالب کشت پاییزه در دست توزیع است.

 

این مسوول انواع کودهای کشاورزی پرمصرف توزیع شده را شامل کودهای ازته، فسفاته و پتاسه اعلام و تصریح کرد: این کودها از طریق صدور حواله الکترونیکی و توسط 270 کارگزار توزیع تعاونی و خصوصی تحت پوشش در 22 شهرستان استان به کشاورزان متقاضی مازندران توزیع شد.

 

وی با اشاره به اهمیت کودهای کشاورزی برای افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی در استان مازندران، گفت: تاکنون کودهای کشاورزی مورد نیاز بخش کشاورزی مازندران بر اساس سهمیه های تعیین شده، تامین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار