کد خبر: ۱۰۸۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 27 December 2022

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در گفت و گویی اظهار داشت:

متاسفانه تعطیلی سبب شد تیم‌هایی که شرایط مناسبی داشتند دچار افت شوند.

تیم هورسان رامسر در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور مقابل لبنیات هراز آمل با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی هورسان رامسر درمورد این پیروزی اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و خوشحالم بعد از دو باخت به یک پیروزی ارزشمند دست یافتیم.

سرمربی‌ تیم هورسان رامسر تصریح کرد: با کیفیت و عملکرد فوق‌العاده نتیجه لازم را کسب کردیم. هورسان رامسر همانند قبل از توقف مسابقات مسیرش را ادامه می‌دهد.

محمدی‌راد در خصوص دور رفت گفت: پس از چند هفته اول تیم‌ها به شرایط مطلوب دست یافتند و عملکرد خوبی از تمام آن‌ها شاهد بودیم. متاسفانه تعطیلی سبب شد تیم‌هایی که شرایط مناسبی داشتند دچار افت شوند و باشگاه‌هایی که بازیکن مصدوم داشتند از این موقعیت نهایت استفاده را کردند.

رحمان محمدی‌راد در پایان گفت: خوشحالم پس از سه هفته از دور رفت مسابقات گذر کردیم و خودمان را برای میزبانی دور برگشت در شهر رامسر و استفاده از حمایت تماشاگران آماده می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

دور رفت لیگ برتر مردان روز یکشنبه چهارم دی‌ماه پس از برگزاری 91 مسابقه به پایان رسید و دور برگشت این رقابت‌ها از 11 دی‌ماه آغاز می‌شود. بازی‌های خانگی تیم هورسان رامسر در دور رفت به دلیل آماده نبودن سالن هورسان در شهر رشت برگزار می‌شد.

تیم هورسان رامسر با هشت برد، پنج شکست و 24 امتیاز در پایان دور رفت لیگ برتر مردان در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و شاگردان محمدی‌راد در هفته نخست دور برگشت میزبان شهداب یزد در سالن شهید صدر رامسر خواهند بود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار