مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان یکی از پرکارترین و بی‌حاشیه‌ترین هیات‌های ورزشی استان خوزستان بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ 20 December 2022

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان که امروز ۲۹ آذرماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال روستایی و عشایری با عنوان جام پرچم در بخش بانوان اظهار کرد: ۶۰۸ تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که واقعاً جای تبریک دارد و از تمام کسانی که بانی برگزاری این رقابت‌ها بوده‌اند هم در وزارتخانه و هم در فدراسیون و هم در هیات‌های استان و شهرستانی تشکر می‌کنم. حدود ۱۰ هزار نفر در این رقابت‌ها در قالب ورزشکار، مربی و سایر عوامل اجرایی حضور داشتند. 

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: طی برنامه‌های خوبی که هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان در یک سال اخیر داشت، شاهد برگزاری مسابقات فوتوالی و والیبال ساحلی بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به دو پیشنهاد خود برای هیات خوزستان  گفت: امیدوارم این هیات بتواند رویدادهای بیشتری در تمام رشته‌های تحت نظر به ویژه در بین جامعه روستایی برگزار کند. ضرورت دارد با کمک سایر هیات‌های ورزشی این هیات به کشف و پرورش استعدادها در روستاها بپردازد. 

وی در ادامه عنوان کرد: بدون تعارف باید بگویم هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان یکی از پرکارترین و بی‌حاشیه‌ترین هیات‌های ورزشی استان خوزستان بوده است و این نیز به خاطر همدلی افرادی است که در این هیات مشغول به فعالیت هستند و به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش از این دوستان تشکر می‌کنم. این هیات بسیار خوب مدیریت شده است که این مهم مرهون زحمات آقای حسینی رئیس هیات و اعضای هیات و نیز هیات‌های شهرستانی است.

بنی‌تمیم بیان کرد: حدود ۵۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان داریم که بیش از ۱۰۰ پروژه در منطقه روستایی در دست اجرا است. واقعاً تلاش کردیم در بحث پروژه‌های ورزشی عدالت محور گام برداریم و این علی‌رغم کم و کاستی‌هایی است که در بخش اعتباری با آن مواجه هستیم. تلاش ما این بوده است که به مناطق محروم و روستاها نگاه داشته باشیم تا ۴ هزار و ۲۰۰ روستایی که قابلیت اجرای پروژه را دارند در نظر بگیریم. ضمن این که در تلاش هستیم تعداد پروژه‌های موجود در روستاهایمان بیش از ۱۰۰ پروژه شود. 

برچسب ها: حمید بنی تمیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار