بی تردید جدال شاگردان بهروز عطایی و تیم پرستاره شهداب یزد با هدایت محمدرضا تندروان می تواند جذابیت های خاصی را بدنبال داشته باشد، رقابت دیدنی صدر نشین و تیم سوم مسابقات و کسب برد هرازی ها می تواند اهمیت زیادی در ادامه راه داشته باشد
کد خبر: ۱۰۸۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 18 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم والیبال لبنیات هراز آمل در هفته یازدهم و پس از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر والیبال کشور روز یکشنبه بیست هفتم آذر ماه در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف شهداب یزد می رود.

بر اساس گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی لبنیات هراز، شاگردان بهروز عطایی در نیم فصل اول لیگ برتر توانستند با کسب ۱۰ برد متوالی یک شگفتی جدید را در لیگ برتر خلق کنند و با تلاش و همت شان به دنبال ادامه این نوار پیروزی های ارزشمند پی در پی خود هستند.

 تیم لبنیات هراز آمل که خلاقانه و جنگجویانه مقابل حریفان حاضر می شود با ادامه تمرینات منظم و برنامه های کادر فنی حالا به دنبال کسب یک پیروزی دلچسب مقابل کویر نشیان یزدی می باشد.

بی تردید جدال شاگردان بهروز عطایی و تیم پرستاره شهداب یزد با هدایت محمدرضا تندروان می تواند جذابیت های خاصی را بدنبال داشته باشد، رقابت دیدنی صدر نشین و تیم سوم مسابقات و کسب برد هرازی ها می تواند اهمیت زیادی در ادامه راه داشته باشد.

این دیدار ساعت ۱۶ روز یکشنبه برگزار خواهد شد که همچنین بصورت زنده نیز از شبکه استانی مازندران برای علاقمندان مازندرانی پخش میشود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار