حجت الاسلام والمسلمین غریب با بیان این که پمپاژ اخبار دروغ در ذهن و فکر جوانان و نوجوانان، یکی از راه‌هایی بوده که دشمن در فتنه اخیر به آن ورود کرده است، خاطرنشان کرد: بیشتر دستگیرشدگان اتفاقات اخیر در قم، تحت تأثیر فضای مجازی بودند و القائات و دروغ‌های دشمنان در این فضا توانست این افراد را به کف خیابان بکشاند.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 14 December 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین غریب در جلسه طلاب و فضلای گلپایگانی مقیم قم که در مدرسه آیت الله گلپایگانی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نکات قابل توجه که در اتفاقات اخیر شاهد آن بوده ایم و با گفت و گو با متهمان و مطالعه پرونده آنان به آن رسیده ایم، تأثیرات دروغ بر فکر و ذهن بازداشت شدگان و تقویت کینه و نفرت در آنان بوده است.

وی ابراز داشت: در فتنه اخیر، تمام دشمنان درونی و بیرونی هم صدا شده و با ابزارهای گوناگون به جنگ با ایران اسلامی آمدند و جنگ ترکیبی را به راه انداختند.

دادستان قم خاطر نشان ساخت: بمباران و پمپاژ اخبار دروغ در ذهن و فکر جوانان و نوجوانان، یکی از راه‌هایی بوده که دشمن در فتنه اخیر به آن ورود کرده و در ایام کرونا هم تعداد زیادی موبایل و تبلت در اختیار فرزندان ما قرار گرفته و بستر مناسبی برای مسئله دروغ پراکنی فراهم بوده است.

سخنران این جلسه بیان داشت: روایت سازی و جنگ روایتگری از حربه‌هایی است که دشمن در اتفاقات اخیر کشور به آن دست زده و با روایت سازی توانست فکر و ذهن برخی از نوجوانان و جوانان ما را به دست گرفته و آنان را به کف خیابان بکشاند.

حجت الاسلام والمسلمین غریب اظهار داشت: رهبر انقلاب بارها بر مسئله جهاد تبیین تأکید کردند تا روایت سازی از سوی دشمنان صورت نگیرد؛ اما با کم کاری‌هایی که صورت گرفت، به این مسئله اهمیت زیادی داده نشد و شاهد وقایع اخیر در کشور بودیم.

وی ابراز داشت: بنابر فرموده رهبر انقلاب، تسلط بر ذهن‌ها مهمتر از تسلط بر سرزمین هاست و دشمن از این حربه برای دستیابی به اهداف خود استفاده کرده است.

دادستان قم خاطرنشان ساخت: بیشتر دستگیرشدگان اتفاقات اخیر در قم، تحت تأثیر فضای مجازی بوده اند و القائات و دروغ‌های آنان توانست این افراد را به کف خیابان بکشاند.

سخنران این جلسه بیان داشت: تقویت کینه و نفرت نسبت به نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و … از کارهایی بود که در فضای مجازی انجام شد و بر ذهن جوانان اثر گذاشتند تا به خواسته‌های خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین غریب اظهار داشت: در زمانی که بازداشت‌شدگان در بازداشتگاه حضور داشتند، برنامه‌های آگاهی بخشی برای این افراد و خانواده‌های آنان انجام شد و بحمدالله بسیار راضی کننده بود؛ اما طلاب و فضلا باید در کف میدان بوده و با نوجوانان و جوانان مکالمه داشته باشند تا شبهات و گره‌های ذهنی آنان برطرف شود.

وی ابراز داشت: دشمن به دنبال زدن مؤلفه‌های قدرت و مؤلفه‌های وحدت ماست و تمام توان خود را در کف صحنه گذاشته تا بتواند انقلاب را سرنگون کند.

دادستان قم خاطرنشان ساخت: امروز باید جهاد کرد و در کف میدان بود تا بتوان ذهنیت مسموم برخی جوانان و نوجوانان را درست کرد.

سخنران این جلسه بیان داشت: امروز با رفتار و کردار مناسب می‌توان جوان و نوجوان را جذب کرد و نباید حرکتی انجام داد که افکار مسمومی که به او خورانده اند، تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین غریب اظهار داشت: ما در جنگ روایت‌ها ضعیف عمل کرده ایم و باید زحمتی مضاعف کشید تا ذهنیت برخی از نوجوانان و جوانان را برگرداند و همراه با نظام و انقلاب کرد.

وی ابراز داشت: امروز دشمن در فضای مجازی، ذهن‌ها را شستشو داده و با اخبار غلط و دروغ، ذهن فرزندان این کشور را به تسخیر درآورده است.

دادستان قم به جنگ روایت‌ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امروز دشمنی‌ها علیه قوه قضائیه و مقابله با اغتشاشگران، از «نه به اعدام» گذشته و جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند و ذهن‌ها را شستشو می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار