دبیر مهرواره «بانور» در استان همدان: گفت: بانوان فعال و کنشگر اجتماعی و فرهنگی می‌توانند در جشنواره مهرواره بانور شرکت کنند.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 13 November 2022

 

 

به گزارش تابناک همدان، فاطمه الوان گفت: طرح مهرواره در رابطه با یک جریان سازی فرهنگی در عرصه مهر، محبت، دغدغه فکری نسبت به افراد دیگر جامعه به جز خانواده صورت گرفته و هدف اصلی آن، جریان سازی الگوی یک زن مسلمان است.

او گفت: این طرح در حوزه خانواده رقم خورده و در بخش‌های متنوع مانند سبک زندگی اسلامی، ازدواج و تشکیل بنیان خانواده، روابط زوجین، فرزندآوری، فرزندپروری، سلامت در خانواده و اقتصاد در خانواده مطرح است که بانوان فعال در این عرصه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره، ثبت نام کنند.

دبیر مهرواره «بانور » در استان همدان  گفت: با توجه به شناختی که نسبت به بانوان استان همدان وجود دارد، پیش بینی می‌شود تعداد زیادی از بانوان فعال در این جشنواره شرکت کنند، این جشنواره، یک طرح کشوری است و تا ۹ آذرماه ادامه دارد.

الوان گفت بانوان می‌توانند به دو صورت حل مسئله یا ثبت خاطره و تجربه خود، در این طرح شرکت کنند.

او گفت: این جشنواره در سه سطح شهرستان، استان و ملی برگزار می‌شود و کسانی که در سطح شهرستان حائز رتبه شوند به مرحله استان می‌روند.

دبیر  مهرواره «بانور» در استان همدان گفت:در پایان، امتیاز‌های به دست آمده افراد سنجیده می‌شود و بر اساس آن در مرحله ملی سنجیده می‌شوند که در این مسابقه، محدودیت سنی و تحصیلی وجود ندارد و بیشتر بانوان می‌توانند دراین طرح شرکت کنند.

او گفت: در سطح ملی ۱۴ سکه بهار آزادی به ۱۴ برگزیده اول حل مسئله، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ۱۴ نیم سکه بهار آزادی به ۱۴ برگزیده در مرحله ثبت خاطره نویسی و تجربه اهدا خواهد شد.

پایان مهلت ثبت نام ۹ آذرماه  است.

منبع مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار