مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان از ایجاد حدود ۶ هزار فرصت شغلی با اعطای ۳۰۰ میلیاردتومان هزینه برای مددجویان نیازمند خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 10 November 2022

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان از ایجاد حدود ۶ هزار فرصت شغلی با اعطای ۳۰۰ میلیاردتومان هزینه برای مددجویان نیازمند خبرداد.

 

به گزارش تابناک همدان، محمد رسول شیخی زاده در نشست با مسولین مراکز نیکوکاری و موسسه‌های خیریه ملایر با بیان این که ۲۳۵ مرکز نیکو کاری در استان به شکل تخصصی در حوز‌های فرهنگی، مسکن، اشتغال، فرهنگی، حمایتی ومعیشتی فعالیت‌های خاصی انجام می‌دهند، افزود: خیرین در بحث زکات، مسکن، جمع آوری صدقات وانفاقات هم فعالیت‌های خوبی دارند.

وی ازایجاد حدود ۶ هزار فرصت شغلی با اعطای ۳۰۰ میلیاردتومان هزینه برای مددجویان نیازمند خبرداد وگفت: قرار است تا پایان امسال ۱۱ هزار فرصت شغلی با تسهیلات ۶۳۰ میلیاردتومان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان تصریح کرد: ساخت هشتصد واحد مسکن سهمیه امسال استان است که تا کنون چهارصد و یک مورد آن انجام شده و تا پایان سال هم بقیه آن انجام خواهد شد.

وی گفت: مسکن مدد جویان با کمک بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و کمیته امداد ساخته می‌شود.

خراسانی مدیر کمیته امداد ملایر هم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۳ میلیارد و هفتصد و سی و سه میلیون تومان تسهیلات در قالب ۵۷۶ طرح اشتغال زا به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات از منابع داخلی و تسهیلات بانکی بوده است.

خراسانی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل طرح‌های کشاورزی صنعتی و مشاغل خانگی از جمله قالی بافی، خیاطی، خرید خودرو، راه اندازی مغازه است.

۴۰ مرکز نیکوکاری در شهرستان ملایر فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار