نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت :انتقاد و اعتراض حق قانونی مردم است اما این انتقادها نباید از طریق ایجاد آشوب و ناآرامی صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ 30 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه بامحکومیت اغتشاشات اخیر که موجب سلب آسایش مردم شده بود، گفت: انتقاد و اعتراض حق قانونی مردم است اما این انتقادها نباید از طریق ایجاد آشوب و ناآرامی صورت بگیرد.

خطیب نماز جمعه ارومیه، بصیرت مردم در محکومیت توطئه های دشمنان را قابل قدردانی دانست و افزود: در برهه های حساس انقلاب، این حضور و حمایت مردم بوده که توانسته دشمنان را مایوس کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه خطبه ها تاکید کرد: مسئولان باید با جدیت آشوبگران را شناسایی و با آنان برخورد کنند و اجازه ندهند امنیت جامعه به دست این افراد خدشه دار شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به ورود برخی "اشخاص شناخته شده و سلبریتی" در مسئله ناآرامی های اخیر اشاره و تصریح کرد: افرادی که در ایجاد آشوبها نقش داشتند و اوضاع را با اظهاراتشان شعله ور می‌کردند نیز باید شناسایی و با آنان برخورد قضایی شود.

 ***

دکتر محمدحسین جوادی، از اعضای هیئت علمی و عضو هیئت رئیسه دانشگاه ارومیه نیز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه، افق روشن کشور را علت ناکامی دشمنان و توطئه های آنان دانست و گفت: پیشرفتهای کشور در عرصه های مختلف علمی و سیاسی موجب ناکامی واستیصال دشمنان شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار