فرماندار پیرانشهر:
فرماندار پیرانشهر با اشاره به خروج بیش از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرز تمرچین، گفت: سطح خدمات ارائه شده به زوار در این گذرگاه به اندازه‌ای بود که هیچ مشکلی برای زائرین اربعین حسینی در ۱۵ روز گذشته به ثبت نرسید.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 18 September 2022

به  گزارش تابناک آذربایجان غربی، خضر کاک درویشی  با مناسب ارزیابی کردن خدمات ارائه شده به زوار در مرز تمرچین، اظهار کرد: هر چند امسال تمرچین برای اولین بار به عنوان یکی از ۶ گذرگاه اعزامی زائران سرزمین عشق انتخاب شد ولی خدمات ارائه شده در این منطقه کم‌نظیر بود.

وی با قدردانی از استاندار آذربایجان‌غربی در هدایت سیلی از امکانات به پیرانشهر جهت ارائه خدمات به زوار، افزود: اقدامات جهادی استاندار در جذب اعتبار و ایجاد انسجام در بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، مسیر توسعه را هموار کرده است.

فرماندار ارومیه همچنین با اشاره به شور و اشتیاق چشم گیر اهل تسنن در استقبال از زائران اربعین حسینی در پیرانشهر، اضافه کرد: این همدلی و اتحاد باید در رسانه‌ها بازگو و در جامعه تجلی یابد.

وی با بیان اینکه اتحاد شیعه و سنی در اربعین حسینی سبب خنثی شدن سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی می‌شود، گفت: نه تنها مذاهب بلکه اقلیت‌های دینی نیز در پذیرایی از زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند که نشان از وحدت و اتحاد دشمن شکن در ایران اسلامی است.

کاک درویشی با بیان اینکه ۲ موکب اهل تسنن و پیشمرگان کرد مسلمان در داخل پایانه‌های مرزی به زوار اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند، ادامه داد: اهل تسنن منطقه محبت ائمه اطهار را در دل دارند در  استقبال از زوار سنگ تمام گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار