استاندار آذربایجان غربی گفت: شأن ایام پایانی صفر همزمان با هفته دفاع مقدس در اجرای برنامه‌های مختلف حفظ شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 15 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد صادق معتمدیان که در آستانه چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در جلسه ستاد بزرگداشت این هفته سخن می‌گفت، با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امسال هفته دفاع مقدس مقارن شده با ایام اربعین حسینی و رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و باید تلاش شود تا شأن این ایام نیز در برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس حفظ شود.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در مناطق مختلف کشور گفت: ویژگی مهم آذربایجان غربی در مقایسه با سایر نقاط کشورمان این است که آذربایجان غربی جزو پنج استان ایران اسلامی در مواجهه مستقیم با دشمن بعثی برای حفظ تمامیت ارضی و کیان نظام اسلامی بود و این مواجهه و دفاع تا به امروز همچنان ادامه دارد.
محمد صادق معتمدیان، آذربایجان غربی را سرزمین ۱۲ هزار شهید بومی و ۲۰ هزار شهید مهاجر عنوان کرد و افزود: بزرگداشت یاد و نام شهدای والامقام و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس باید در رأس امور قرار بگیرد.
دبیر ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: برای اجرای مناسب برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان ۹ کمیته تشکیل شده است.
جلیل وحیدی افزود: ۴ هزار و ۲۰۰ برنامه خرد در قالب ۴۲ برنامه کلان از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر اجرا خواهد شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آذربایجان غربی گفت: رژه نیرو‌های مسلح، رژه خودرویی، برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، حضور در نماز‌های جمعه، همایش نقش زن در سیره شهدا از مهمترین برنامه‌ها برای گرامیداشت هفت دفاع مقدس در آذربایجان غربی است.
در این جلسه روسای کمیته‌های مختلف برنامه‌های خود را ارئه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار